
Kolonia "Siedem Przygód"
Węgorzewo - Kolonia Siedem Przygód - oferta w sprzedaży agencyjnej Węgorzewo
Spędź te wakacje wyjątkowo! Każdego, kto nie lubi wakacyjnej nudy i chce aktywnie, w bardzo urozmaicony sposób spędzić czas, zapraszamy do Węgorzewa!
program
Każdego, kto nie lubi wakacyjnej nudy i chce aktywnie, w bardzo urozmaicony sposób spędzić czas, zapraszamy do Węgorzewa!
Kolonia Siedem Przygód to przede wszystkim siedem fascynujących bloków tematycznych, z których każdy zajmuje program całego dnia. Podczas kolonii czekają Was przygody takie jak: całodniowy rejs żeglarski przez jeziora Święcajty, Bodma, Mamry i Przystań, rozgrywki paintballowe, zawody strzeleckie, przeprowadzanie fascynujących eksperymentów naukowych, olimpiada wodna na plaży, budowa latawców oraz zgłębianie tajników sztuki przetrwania i orienteeringu. Poza tym w programie nie zabraknie również zajęć sportowych i plastycznych, gier i zabaw terenowych, wycieczek autokarowych, konkursów, wieczornych ognisk, obozowych dyskotek i mocy innych niewątpliwie fascynujących atrakcji. To wszystko sprawi, że to będą niezapomniane i pełne emocji wakacje.
Program: Oprócz typowych atrakcji obozowych, jak ogniska, dyskoteki, gry terenowe, zabawy sportowe, plastyczne, czy piesze wycieczki po okolicy, zawiera siedem całodziennych bloków zajęć. Każdy dzień to niepowtarzalna przygoda!
Przygoda – żeglarstwo: Rozpoczniecie od omówienia zasad bezpieczeństwa na jachcie i użycia sprzętu ratunkowego. Po krótkim szkoleniu, wypłyniecie na całodniowy rejs przez jeziora Święcajty, Bodma, Mamry i Przystań. Każdy będzie mógł siedzieć za sterem, obsługiwać żagle i liny. Nauczycie się podstawowych węzłów i komend żeglarskich. Staniecie na posiłek przy piaszczystej plaży na bezludnej Kociej Wyspie. Wieczorem usiądziecie przy żeglarskim ognisku, żeby pośpiewać szanty.
Przygoda – paintball: Bądźcie gotowi na dużą dawkę adrenaliny! Dzień zaczniemy od szkolenia z zasad bezpieczeństwa i zapoznacie się z obsługą sprzętu. Rozegracie kilka strategicznych potyczek wg różnorodnych scenariuszy. Następnie przeżyjecie prawdziwą wojnę na kulki z farbą.
Przygoda – strzelectwo: Tego dnia czekają na Was zawody strzeleckie. Do Waszej dyspozycji będą różne typy wiatrówek, łuki i proce. Mnóstwo konkursów, zabaw drużynowych i nagród. Wieczorem obozowa dyskoteka.
Przygoda – wodne szaleństwo: To jedyna przygoda, która trwa dłużej niż jeden dzień. Pierwszą jej częścią będzie wycieczka autokarowa do Parku Wodnego Tropikana. Drugą – olimpiada wodna na plaży. Zabawy i konkursy w wodzie, a także przejażdżki motorówką, na „bananie” oraz na kole holowanym za motorówką.
Przygoda – eksperymenty: Będziecie mieli okazję na własnej skórze przekonać się, że nauka to nie tylko nudna teoria, ale także ciekawe i widowiskowe eksperymenty, które możecie wykonać samodzielnie. Stworzycie i wyślecie w powietrze miniaturową rakietę. Skonstruujecie i uruchomicie własny silnik elektryczny. Przy pomocy mikroskopu spróbujecie zajrzeć do otaczającego nas mikroświata. Będziecie eksperymentować z ogniem, wodą i powietrzem. Każdy z Was stworzy własnego slime'a i będzie mógł zabrać go ze sobą. Wszystko w bezpiecznych warunkach i pod czujnym okiem kadry. Większość doświadczeń wykonacie własnoręcznie.
Przygoda – survival: Czyli sztuka przetrwania i orienteering w najlepszym wydaniu! W leśnych ostępach bezludnej mazurskiej puszczy na cały dzień rozbijemy obóz. Zbudujemy szałas, rozpalimy ognisko bez użycia zapałek. Nauczymy się korzystać z mapy i kompasu. Poznamy tajniki maskowania w terenie. Dowiemy się jak przetrwać w niesprzyjających sytuacjach. Po zachodzie słońca, w czasie fabularnej gry terenowej sprawdzimy zdobyte w ciągu dnia umiejętności.
Przygoda – latawce: To prawdziwa, czysta radość. Od samego rana zajmiemy się ich budową i ozdabianiem tak, żeby swoje umiejętności mogli wykorzystać zarówno utalentowani technicznie jak i plastycznie. Po południu będziemy bawić się zbudowanymi przez nas cudami oraz profesjonalnymi latawcami akrobatycznymi i komorowymi.
Program może ulec zmianie w związku z pogodą. Dotyczy to w szczególności programu realizowanego na wodzie.
W przypadku wyboru 7 dniowego terminu na imprezie 14 dniowej – program realizowany w ograniczonym zakresie.
Ewentualne zmiany w programie mogą zajść również w związku z koniecznością realizowania odpowiednich wytycznych sanitarnych dotyczących organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży oraz dostępnością usług (np. w zakresie zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów).
Uczestnicy: Jedynym wymaganiem jest ukończenie 10 roku życia i podstawowa samodzielność, nie ma natomiast żadnych szczególnych wymogów dotyczących zdrowia i kondycji.
Kadra: pedagogiczna i żeglarska.
Ubezpieczenie: Wszyscy uczestnicy ubezpieczeni są na kwotę 10 000 złotych (NNW). Organizator posiada również ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej organizatora turystyki. Każdy uczestnik może wykupić dodatkowo dobrowolne ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy.
dodatkowo w programie
Dwie całodzienne, autokarowe wycieczki:Mikołajki – zwiedzanie wioski żeglarskiej i starego miasta, wizyta w Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie oraz w Parku Wodnym „Tropikana” w Hotelu Gołębiewski.
Wilczy Szaniec – zwiedzanie Kwatery Głównej Adolfa Hitlera w Gierłoży, Kętrzyn, Sanktuarium w Świętej Lipce.
zakwaterowanie
Węgorzewo - Kolonia Siedem Przygód
Węgorzewo to miejscowość leżąca w województwie warmińsko-mazurskim, przy granicy z Obwodem Kaliningradzkim, nad rzeką Węgorapą, która swój początek bierze z jeziora Mamry. Dawniej Węgorzewo nazywane było "Bramą do Mazur", ponieważ właśnie stąd żeglarze wyruszali w rejs po szlaku, który przez jeziora i kanały prowadzi do Rucianego - Nidy i Pisza. Miejsce to szczególnie przypadnie do gustu osobom kochającym spokój, bliskość natury oraz czyste wody pobliskich jezior. Węgorzewo to istny raj dla amatorów sportów wodnych, wędkowania oraz żeglowania
Węgorzewo
Na obrzeżach Węgorzewa, nad jeziorem Święcajty, znajduje się nasz ośrodek i port. Oferujemy domki kempingowe, pokoje gościnne, przystań dla kilkudziesięciu jachtów oraz stołówkę (słynącą z doskonałej kuchni). W sezonie organizujemy liczne imprezy, takie jak paintball, wycieczki rowerowe i autokarowe, spływy kajakowe, rejsy jachtem po okolicy, ogniska i dyskoteki. Nasz Ośrodek to idealne miejsce do wypoczynku, szlifowania umiejętności żeglarskich i uprawiania rozmaitych sportów. Do dyspozycji gości oddajemy: -domki kempingowe typu "Mikołajki" -pole namiotowe -przystań jachtową z pełną obsługą
- Zakwaterowanie
- Ośrodek szkoleniowy „Róża Wiatrów” ul. Wodociągowa 1, 11-600 Węgorzewo. Domki kempingowe 6-osobowe (łóżko, pościel) na terenie ośrodka. Toalety i prysznice znajdują się w oddzielnych budynkach sanitarnych.
- Wyżywienie
- W stołówce ośrodka (śniadanie, obiad, kolacja). Podczas całodniowych zajęć uczestnicy jedzą śniadanie i obiadokolację w stołówce ośrodka oraz otrzymują prowiant na czas zajęć. Będą również dostępne diety indywidualne za dopłatą: wegetariańska 90 zł, bezglutenowa 90 zł za wyjazd trwający dwa tygodnie, wegetariańska 45 zł, bezglutenowa 45 zł za wyjazd trwający tydzień.
- Na terenie ośrodka
- Świetlica, boisko do koszykówki i siatkówki, stół do ping-ponga oraz bilard. Na miejscu również przystań jachtowa.
ul. Wodociągowa 1 11-600 Węgorzewo
informacje dodatkowe
Co Zabrać
Rzeczy niezbędne:legitymacja szkolna
piżama lub dres do spania,
2-3 ciepłe swetry (bluzy),
2-3 pary spodni,
polar lub wind stoper,
ciepła bielizna,
ciepła czapka, czapka przeciwsłoneczna,
ubranie przeciwdeszczowe (sztormiak i kalosze),
przybory toaletowe, kosmetyki,
ręczniki,
obuwie (trampki, adidasy – obuwie musi być wygodne, na miękkiej gumowej podeszwie),
ubranie na upały (t-shirty, krótkie spodenki, okulary przeciwsłoneczne),
AQUAPACK – wodoszczelny futerał na telefon, dokumenty.
Rzeczy niezbędne dla uczestników szkoleń żeglarskich:
legitymacja szkolna lub dowód osobisty plus KSERO tegoż dokumentu.
pieniądze na egzamin 125 zł dla osób uprawnionych do zniżki, 250 zł dla osób dorosłych /za egzamin.
podręcznik żeglarski lub motorowodny
zeszyt, długopis
Rzeczy niekonieczne lecz przydatne:
latarka
rękawiczki
sandały
klapki
podręcznik żeglarski
śpiewnik
gitara lub inny instrument muzyczny, na którym grasz
karty
Rzeczy zbędne:
Lekarstwa inne niż zalecone przez lekarza, prowiant w ilości dużo większej niż na podróż.
Sprzęt elektroniczny – laptop, tablet, smartfon, głośniki.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utopienie lub kradzież sprzętu elektronicznego. Uczestnik zabiera przedmioty na własną odpowiedzialność !!!
Wyżywienie
W stołówce ośrodka (śniadanie, obiad, kolacja). Podczas całodniowych zajęć uczestnicy jedzą śniadanie i obiadokolację w stołówce ośrodka oraz otrzymują prowiant na czas zajęć.
Będą również dostępne diety indywidualne za dopłatą: wegetariańska 90 zł, bezglutenowa 90 zł za wyjazd trwający dwa tygodnie, wegetariańska 45 zł, bezglutenowa 45 zł za wyjazd trwający tydzień.
Transport
We własnym zakresie lub zorganizowany dojazd z pilotem organizatora za dodatkową opłatą: Łódź, Warszawa +190 zł; Toruń, Radom +200 zł; Lublin + 260 zł; Poznań, Częstochowa, Gdańsk/Gdynia, Wrocław, Katowice, Kraków + 260 zł; Szczecin + 260 zł.
Dojazd realizowany ze względu na liczbę zgłoszonych osób (min. 6 osób) w danym terminie z danej miejscowości.
przystanek | dopłata |
---|---|
Warszawa | 190 zł |
Kraków | 260 zł |
Szczecin | 260 zł |
Poznań | 260 zł |
Wrocław | 260 zł |
Katowice | 260 zł |
Łódź | 190 zł |
Radom | 200 zł |
Lublin | 260 zł |
Cena Zawiera
Cena obejmuje: Wyżywienie, zakwaterowanie, program, opiekę kadry, ubezpieczenie NNW, obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Cena nie obejmuje: Dojazdu, opcji dodatkowych, diet.