pełna wersja serwisu

Obóz Wiedźmiński

  • dla dziewczynek
  • dla chłopców
  • przygodowe
  • fabularne
  • fantasy
W Górach - dla dzieci: 9 - 14 lat
Zakopane - U Franka Ośrodek Wypoczynkowy U FRANKA
25 czerwca- 06 lipca12 dni1749 PLNrezerwuj
07 lipca- 18 lipca12 dni1749 PLNrezerwuj
19 lipca- 28 lipca10 dni1599 PLNrezerwuj
29 lipca- 09 sierpnia12 dni1749 PLNrezerwuj
10 sierpnia- 21 sierpnia12 dni1749 PLNrezerwuj
22 sierpnia- 28 sierpnia7 dni1049 PLNrezerwuj
Zostań bratem białego wilka Na naszym obozie zmienisz się w adepta sztuki wiedźmińskiej. Poznasz techniki walki, odkryjesz tajemną moc eliksirów oraz zawładniesz magią jaką skrywają znaki łowców potworów. Poznasz też wspaniałych przyjaciół, z którymi ramię w ramię przeżyjesz mnóstwo fantastycznych przygód.
25 czerwca- 06 lipca12 dni1749 PLN
rezerwuj
07 lipca- 18 lipca12 dni1749 PLN
rezerwuj
19 lipca- 28 lipca10 dni1599 PLN
rezerwuj
29 lipca- 09 sierpnia12 dni1749 PLN
rezerwuj
10 sierpnia- 21 sierpnia12 dni1749 PLN
rezerwuj
22 sierpnia- 28 sierpnia7 dni1049 PLN
rezerwuj

program

Stary Vesemir wyjrzał z okien swej komnaty w Kaer Morhen. Od lat czekał na was… nowych uczniów. Czy masz dość odwagi, aby podjąć wiedźmińskie wyzwania? Chcesz wyostrzyć zmysły, nabrać siły i zwinności? Poznać techniki walki, odkryć tajemną moc eliksirów i zawładnąć magią znaków? Jeśli tak, przyjedź do nas. Pokażemy Ci, jak podążać śladami Białego Wilka.

Próba Miecza
Trening umiejętności walki bezpiecznymi mieczami otulinowymi

Szkoła Wilka

  • magiczny znak Aard i inne sztuczki wiedźminów używane w walce
  • panowanie nad emocjami – warsztaty dramowe
  • zwiad terenowy po nilfgaardzkich lasach
  • wyostrzanie zmysłu węchu – odczytywanie zapachów w pracy wiedźmina

Szkoła Kota

  • wieczorna gra terenowa, kształcąca zmysł orientacji w ciemności
  • rozwijanie zmysłu słuchu poprzez techniki wiedźmińskie
  • medytacja bohaterów – podstawowe techniki relaksacyjne
  • leczenie ran po walce – podstawy pierwszej pomocy
PARK LINOWY I LEŚNY TOR PRZESZKÓD
Ćwiczenia zwinności i uników

Szkoła Niedźwiedzia

  • siła niedźwiedzia – trening umiejętności siłowych pod czujnym okiem mistrza
  • magiczny znak Igni – sztuka rozpalania ognia
  • budowanie schronienia w lesie
  • bohaterskie opowieści – historie o spotkaniach z potworami przy blasku ogniska
  • Próba Gór – sztuka przetrwania na łonie natury, czyli podstawy survivalu

Szkoła Żmii i Szkoła Gryfa

  • magiczny znak Aksji – wiedźmińska sztuka charyzmy
  • tworzenie magicznych eliksirów
  • nauka i rozgrywki fantastycznej gry karcianej Gwint
  • tajniki zielarstwa – tworzenie własnego zielnika
  • trening na strzelnicy z wykorzystaniem łuku oraz procy

Wiedźmińskie arkana

  • tworzenie magicznych medalionów
  • zapoznanie z kodeksem wiedźminów
  • bestiariusz, czyli zagrożenia czyhające na wiedźminów
  • Próba Traw – sprawdzian wiedźmińskich umiejętności
Bagienne Utopce
LARP (Live Action Role Playing) – gra polegająca na odgrywaniu ról na żywo


Pokaż program turnusu 7-dniowego
Ukryj program turnusu 7-dniowego

Program turnusu 7-dniowego

Szkoła Wilka

  • magiczny znak Aard i inne sztuczki wiedźminów używane w walce
  • zwiad terenowy po nilfgaardzkich lasach
  • Próba Miecza – trening umiejętności walki bezpiecznymi mieczami otulinowymi

Szkoła Kota

  • park linowy i leśny tor przeszkód - ćwiczenia zwinności i uników
  • wieczorna gra terenowa kształcąca zmysł orientacji w ciemności
  • leczenie ran po walce – podstawy pierwszej pomocy

Szkoła Niedźwiedzia

  • magiczny znak Igni – sztuka rozpalania ognia
  • budowanie schronienia w lesie
  • bohaterskie opowieści – historie o spotkaniach z potworami przy blasku ogniska
  • Próba Gór – sztuka przetrwania na łonie natury, czyli podstawy survivalu

Szkoła Żmii i Szkoła Gryfa

  • nauka i rozgrywki fantastycznej gry karcianej Gwint
  • tajniki zielarstwa – tworzenie własnego zielnika
  • trening na strzelnicy z wykorzystaniem łuku oraz procy

Wiedźmińskie arkana

  • tworzenie magicznych medialionów
  • Bagienne Utopce – gra LARP (Live Action Role Playing) polegająca na odgrywaniu ról na żywo
  • zapoznanie z kodeksem wiedźminów
  • Próba traw – sprawdzian wiedźmińskich umiejętności

za dopłatą

  • Paintball + 70 zł
  • Quady (ATV) + 60 zł
  • Zorbing + 40 zł

dodatkowo w programie

  • zajęcia integracyjne
  • wycieczka do Zakopanego – spacer po Krupówkach, wejście na Gubałówkę
  • ConsoleRoom – do dyspozycji uczestników będą konsole PlayStation 4 i PlayStation 3 z kontrolerami Move
  • GamesRoom – największy w Polsce obozowy zbiór gier planszowych
  • liczne konkursy, quizy, gry i zajęcia sportowe
  • ognisko góralskie, wieczór karaoke
  • niesamowite dyskoteki tematyczne
  • uroczyste zakończenie i podsumowanie obozu

zakwaterowanie

Zakopane — U Franka

Stolica Podhala przyciąga doskonałym położeniem, regionalną architekturą i przepięknym widokiem na Giewont i panoramę Tatr. Krupówki tętnią życiem, ale na otaczających miejscowość wzgórzach jest cicho i spokojnie. To miejsce trzeba zobaczyć!

Ośrodek Wypoczynkowy U FRANKA

"U Franka" to nowoczesny ośrodek wypoczynkowy położony na wzgórzu Olczy – malowniczej i spokojnej części Zakopanego. Z miejsca urzekł nas serdecznością góralskich gospodarzy, przepięknym widokiem na Zakopane i Tatry, ale przede wszystkim wielkością dostępnego terenu zielonego i licznymi, przestronnymi salami zajęciowymi. Niedaleko przepływa Olczyski Potok, w oddali pasą się owce – willa "u Franka" to polskie góry w pigułce!
Zakwaterowanie
Pokoje 2-5 osobowe z łazienkami.
Wyżywienie
3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja.
Na terenie ośrodka
Boisko sportowe (koszykówka, siatkówka), regionalna wiata grillowa, chata regionalna (sale zajęciowe, sala taneczna), dodatkowe sale zajęciowe i dyskotekowe , a także bilard, piłkarzyki i tenis stołowy.
W pobliżu
Tatrzański Park Narodowy, Zakopane (liczne obiekty historyczne, Krupówki), Morskie Oko, Gubałówka

Piszczory 19A, 34-500 Zakopane

http://www.ufranka.pl/

informacje dodatkowe

Co Zabrać

Strój do zajęć terenowych i sportowych, obuwie sportowe, grubszą bluzę lub polar, ubranie przeciwdeszczowe, krem z filtrem UV, letnie nakrycie głowy, latarkę, notatnik i przybory do pisania, LEGITYMACJĘ SZKOLNĄ, NUMER PESEL.

 

Wyżywienie

Trzy posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) plus podwieczorek, suchy prowiant na drogę powrotną.

Transport

Transport za dopłatą pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce. Szczegóły w Regulaminie dojazdów. Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach.

przystanekdopłata
Gdańsk210 zł
Toruń210 zł
Warszawa210 zł
Kraków140 zł
Szczecin210 zł
Poznań198 zł
Wrocław198 zł
Katowice160 zł
Łódź198 zł
Bydgoszcz210 zł
Częstochowa180 zł
Radom210 zł
Kielce210 zł

Cena Zawiera

Program, opiekę kadry pedagogicznej, upominek – pamiątkowe zdjęcia z obozu online i koszulkę obozową dla każdego uczestnika, nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej, wstęp do odwiedzanych miejsc, zakwaterowanie 11 noclegów (turnus III: 9 noclegów, VI: 6 noclegów), wyżywienie: 3 posiłki dziennie plus podwieczorek, suchy prowiant na drogę powrotną, ubezpieczenie NNW.

* na VI turnusie będą realizowane wybrane elementy programu ramowego

Obozowy pakiet Poszukiwaczy Przygód

  • pamiątkowa koszulka obozowa
  • zdjęcia z obozu online
  • nagrody dla zwycięzców obozowej rywalizacji

Za dopłatą

  • Ubezpieczenie Kosztów Imprezy Turystycznej (RG_2 100%) + 69 zł

    Usługa dodatkowa umożliwiająca zwrot 100% kosztów w przypadku rezygnacji z zarezerwowanej imprezy turystycznej. Opłacenie składki równoznaczne jest z zawarciem umowy ubezpieczenie rezygnacji z imprezy turystycznej w wariancie RG_2 100%. Szczegóły w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej.

  • Paintball + 70 zł

    200 kulek/osoba, maska ochronna, kombinezon

  • Quady (ATV) + 60 zł

    Przejażdżka na motocyklu czterokołowym po przygotowanym torze.

  • Zorbing + 40 zł

    Fantastyczna zabawa w kuli sferycznej!

galeria