pełna wersja serwisu

Indiana Jones i tajemnica potwora z Loch Ness

  • dla dziewczynek
  • dla chłopców
  • przygodowe
  • fabularne
  • survivalowe
Nad Jeziorami - dla dzieci: 8 - 13 lat
Wieżyca Centrum Wypoczynkowe WIEŻYCA
25 czerwca- 06 lipca12 dni1749 PLNtermin upłynął
07 lipca- 18 lipca12 dni1749 PLNtermin upłynął
19 lipca- 28 lipca10 dni1599 PLNtermin upłynął
29 lipca- 09 sierpnia12 dni1749 PLNtermin upłynął
10 sierpnia- 21 sierpnia12 dni1749 PLNtermin upłynął
22 sierpnia- 28 sierpnia7 dni999 PLNtermin upłynął
Wyrusz na spotkanie niezwykłej przygody! Kompendium wiedzy młodego podróżnika i detektywa, zabawy i gry terenowe, nauka szyfrowania i łamania szyfrów, górska przygoda z tajemnicą w tle.
25 czerwca- 06 lipca12 dni1749 PLN
termin upłynął
07 lipca- 18 lipca12 dni1749 PLN
termin upłynął
19 lipca- 28 lipca10 dni1599 PLN
termin upłynął
29 lipca- 09 sierpnia12 dni1749 PLN
termin upłynął
10 sierpnia- 21 sierpnia12 dni1749 PLN
termin upłynął
22 sierpnia- 28 sierpnia7 dni999 PLN
termin upłynął

program

Od lat tłumy entuzjastów przemierzają brzegi jeziora Loch Ness w nadziei, że odnajdą Nessie. A jeżeli szukają w złym jeziorze? Indiana Jones w piwnicach szkockiego zamku odnalazł fragment skorupy wielkiego jaja i kilka wyblakłych rysunków. Kilka dni później wyruszył w zaskakującym kierunku…

Potomek legendarnego potwora z Loch Ness w polskim jeziorze? Czy to możliwe? Przekonajcie się sami! Nasz niezwykły obóz oparty jest na przygodach legendarnego podróżnika i archeologa – Indiany Jonesa. Uczestnicy, podobnie jak filmowy bohater, staną się prawdziwymi poszukiwaczami przygód!

W starych archiwach

  • podania i legendy związane z Loch Ness
  • tajemnice muzealnych szuflad – zbierz wszystkie wskazówki i połącz je w całość
  • kryptozoologia – nauka o mitycznych potworach (yeti, chupacabra, kraken i inni)
  • rozszyfruj tajemnicze zapiski – szyfry, znikające pismo
  • jak wygląda Nessie? – analiza źródeł, tworzenie własnych „potworów”

Wyprawa w nieznane

  • nauka posługiwania się mapą i kompasem
  • podstawy pierwszej pomocy
  • przeprawa przez trudny teren – sprawdź swoją kondycję!
  • nie daj się zaskoczyć pogodzie – zajęcia z meteorologii
  • schronienie podróżnika – budowanie szałasów
  • zmylić pościg – oszukaj podążających za Tobą szpiegów

Na tropie potwora

  • po nitce do kłębka – w poszukiwaniu legowiska potwora
  • tajemnicze ślady – zabawy z lampą UV
  • błędne ogniki – gra terenowa z wykorzystaniem świateł chemicznych
  • odcisk łapy – przygotowywanie gipsowych odlewów
  • zajrzeć pod powierzchnię wody – przygoda nad brzegiem jeziora
  • czy to jajo Nessie? – gra terenowa z wykorzystaniem GPS

Rozwiązać zagadkę

  • zakraść się bezszelestnie – nauka skradania się i maskowania w terenie
  • Jones, widzę go! – nauka posługiwania się krótkofalówkami
  • szkielet przodka Nessie – wykopaliska
  • Uwaga! Węże! – gra zręcznościowa
  • Tajemnica potwora z głębin – gra finałowa
  • wspomnienia z wyprawy – przygotowanie wystawy
Pokaż program turnusu 7-dniowego
Ukryj program turnusu 7-dniowego

Program turnusu 7-dniowego

W starych archiwach

  • tajemnice muzealnych szuflad – zbierz wszystkie wskazówki i połącz je w całość
  • rozszyfruj tajemnicze zapiski – szyfry, znikające pismo
  • jak wygląda Nessie? – analiza źródeł, tworzenie własnych „potworów”

Wyprawa w nieznane

  • nauka posługiwania się mapą i kompasem
  • przeprawa przez trudny teren – sprawdź swoją kondycję!
  • schronienie podróżnika – budowanie szałasów

Na tropie potwora

  • tajemnicze ślady – zabawy z lampą UV
  • błędne ogniki – gra terenowa z wykorzystaniem świateł chemicznych
  • zajrzeć pod powierzchnię wody – przygoda nad brzegiem jeziora

Rozwiązać zagadkę

  • zakraść się bezszelestnie – nauka skradania się i maskowania w terenie
  • Jones, widzę go! – nauka posługiwania się krótkofalówkami
  • szkielet przodka Nessie – wykopaliska
  • Tajemnica potwora z głębin – gra finałowa

dodatkowo w programie

  • zajęcia integracyjne, gry, konkursy i quizy
  • wycieczka do Szymbarka wozami drabiniastymi: dom do góry nogami, największy fortepian świata i wiele innych atrakcji
  • plażowanie i kąpiele w jeziorze
  • możliwość skorzystania ze sprzętu wodnego: kajaków, rowerów wodnych (raz na turnus)
  • ognisko z pieczeniem kiełbasek
  • szalone dyskoteki tematyczne
  • GamesRoom – pokaźny zbiór gier planszowych i towarzyskich
  • ConsoleRoom – do dyspozycji uczestników będą konsole PlayStation z kontrolerem Move
  • uroczyste zakończenie i podsumowanie obozu

zakwaterowanie

Wieżyca - Kaszuby

Wieżyca jest spokojną miejscowością, położoną w samym sercu Kaszub. Usytuowana nad jeziorem Ostrzyckim, z charakterystyczną wieżą widokową na najwyższym wzniesieniu Pomorza, stanowi ważny i piękny element krajobrazu. W okolicy można znaleźć wszystko to, czego szukają na Kaszubach turyści: malownicze pagórki i wzgórza, dziką i bujną przyrodę oraz wspaniałe warunki Jeziora Ostrzyckiego.

Centrum Wypoczynkowe WIEŻYCA

Uczestnicy będą zakwaterowani w położonym nad Jeziorem Ostrzyckim, wygodnym Centrum Wypoczynkowym "Wieżyca", w 2-5 osobowych pokojach z łazienkami. Ośrodek jest otoczony ogrodzonym terenem rekreacyjnym, ma też sale zajęciowe oraz miejsce na ognisko, prywatne kąpielisko i sprzęt wodny (rowery wodne, kajaki i łódki).

Zakwaterowanie
pokoje 2-5 osobowe z łazienkami.
Wyżywienie
3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja plus podwieczorek.
Na terenie ośrodka
ogrodzony teren rekreacyjny, sale zajęciowe, miejsce ogniskowe, prywatne kąpielisko i sprzęt wodny – łódki, kajaki, rowery wodne.

83-315 Szymbark, ul. Kolano 79, tel. 58 344 22 12

http://www.wiezycacw.pl/

informacje dodatkowe

Co Zabrać

Strój do zajęć terenowych i sportowych, obuwie sportowe, grubszą bluzę lub polar, ubranie przeciwdeszczowe, krem z filtrem UV, letnie nakrycie głowy, latarkę, notatnik i przybory do pisania, LEGITYMACJĘ SZKOLNĄ, NUMER PESEL.

Wyżywienie

Trzy posiłki dziennie na terenie ośrodka – śniadanie, obiad, kolacja + podwieczorek. Uczestnicy otrzymają suchy prowiant na drogę powrotną.

Transport

Transport za dopłatą pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce. Szczegóły w Regulaminie dojazdów. Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach.

przystanekdopłata
Gdańsk100 zł
Toruń170 zł
Warszawa198 zł
Kraków198 zł
Szczecin180 zł
Poznań180 zł
Wrocław Główny198 zł
Katowice198 zł
Łódź180 zł
Bydgoszcz170 zł
Częstochowa198 zł

Cena Zawiera

Program, opiekę kadry pedagogicznej, upominek - płytę DVD ze zdjęciami oraz pamiątkową koszulkę obozową dla każdego uczestnika, nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej, wstęp do odwiedzanych miejsc, zakwaterowanie 11 noclegów (turnus III: 9 noclegów, VI: 6 noclegów), wyżywienie 3 posiłki dziennie plus podwieczorek, suchy prowiant na drogę powrotną, ubezpieczenie NNW.

* na VI turnusie będą realizowane wybrane elementy programu ramowego

Obozowy pakiet Poszukiwaczy Przygód

  • pamiątkowa koszulka obozowa
  • płyta DVD ze zdjęciami z obozu
  • nagrody dla zwycięzców obozowej rywalizacji

Za dopłatą

  • Paintball + 70 zł

    200 kulek/osoba, maska ochronna, kombinezon

  • Quady (ATV) + 60 zł

    Przejażdżka na motocyklu czterokołowym po przygotowanym torze.

  • Ubezpieczenie Kosztów Imprezy Turystycznej (NNW_RG_4) + 69 zł

    Usługa dodatkowa umożliwiająca zwrot 100% kosztów w przypadku rezygnacji z zarezerwowanej imprezy turystycznej. Opłacenie składki równoznaczne jest z zawarciem umowy ubezpieczenie rezygnacji z imprezy turystycznej w wariancie RG Super 100%. Szczegóły w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej.

galeria